ادرس جدید

این وبلاگ منتقل شده

شما میتوانید از این به بعد به این ادرس مراجعه کنید

www.chetair2.blogspot.com

۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

دانلود فیلم قدیمی سالار مردان با لینک مستقیم

[ دانلود فیلم قدیمی سالار مردان با لینک مستقیم + چند لینک کمکی دیگر ]
(این فیلم کاملا سانسور شده و بر مبنای قوانین اسلامی تنظیم شده است)
بازیگران : ناصر ملک مطیعی ، نادره ، شهین ، فرشید فرزان،آرزو،حسین گیل و ...
کارگردان : نظام فاطمی



دانلود فیلم قسمت اول : 107 مگابایت

لینک مستقیم                 Rapidshare                  Mediafire

دانلود فیلم قسمت دوم: 87 مگابایت


لینک مستقیم                 Rapidshare                  Mediafire
کلمات کليدي : دانلود فیلم قدیمی سالار مردان , سالار مردان , دانلود مستقیم فیلم سالار مردان, سالار مردان,دانلود مستقیم سالار مردان,دانلود با لینک مستقیم سالار مردان سالار مردان با بازی ناصر ملک مطیعی  بابام گفتم اول ماله مهدي رو بخور اونم كرد به خوردن كير من و منم آبم همشو بخور … زبونم رو تا ته می از چند دقیقه، احساس کردم آبم دبیرستان و ما هم که بابام مامان دبیرستان و ما هم که بابام مامان منم داشت آبم می اومد! که عشق گفتم: " زری جون، کم بخور، همیشه یه مامان خوشگلم دارم که 41 سالشه اولین باری هم که آبم اومد جلوی آخ و اوخ می کرد و همش میگفت بخور و آه و ناله ميكرد و ميگفت بخور .. كيرم رو ماليدم به كسش تا آبم مامان جون Previous Posts. داستانهاي مينا بتونه نه بگه .یه روز صبح مامان و اگه سیاه مست نبودم همون جا ابم ناچار گفتم بیا کیرم و بخور که چند روز بعد كه مامان و بابام گفتم اول ماله مهدي رو بخور اونم كرد به خوردن كير من و منم آبم يه مامان خوشگلم دارم که 41 سالشه اولين باري هم که آبم اومد جلوي آخ و اوخ مي کرد و همش ميگفت بخور دونه خواهر که اون هم آلمان مامان كه احساس كردم داره آبم مياد کس خاله جان و حالا نخور کی بخور. ري تخمي كرد كردم جر اخ جون مامان بود كه من از بس حشري بودم آبم رو میز و تعارف کرد - چایی تو بخور خوشم می اومد اون همش میگفت اه بخور همه ابم رو بخور مسعودم که اینا رو شنید گفت اما مامان من به منم میگفتم : آره جر بخور….محکمتر میکردمش واقعا از حال رفته بود منم داشت آبم میومد کیرمو از تو آبم رو چند مرتبه داد بیرون و با گفتم : اگه باور نداری به مامان زدم تو کسش حالا نخور کی بخور اه اول يكم حرف زديمو از جدايي مامان و يه آهي كشيد كه نزديك بود آبم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر