ادرس جدید

این وبلاگ منتقل شده

شما میتوانید از این به بعد به این ادرس مراجعه کنید

www.chetair2.blogspot.com

۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

دانلود فیلم قدیمی و بسیار زيبا و ديدني آقا دزده برای اولین بار از رسانه ايران توپ


[دانلود فیلم قدیمی و بسیار زيبا و ديدني آقا دزده برای اولین بار از رسانه ايران توپ]


(دانلود با لینک مستقیم + چند لینک کمکی دیگر)


بازيگران:رضا بيك ايمانوردي.فريبا خاتمي.نعمت اله پيشواييان.محسن آراسته.داريوش اسدزاده.سيروس شاندرمني
كارگردان:خسرو پرويزي       سال ساخت:1345
خلاصه داستان:سارق سابقه داري به نام تيمور، به همراه افرادش، پس از سرقت موجودي گاوصندوق كاباره ي ايفل مي گريزند. تيمور كه محكوم به اعدام است، مدتي ارتباط خود را با افرادش قطع مي كند. همكاران او به جواني به نام عبدل برمي خورند كه شباهت زيادي به تيمور دارد. تيمور افرادش را وامي دارد تا عبدل را بيابند و با طرح نقشه اي مي كوشد او را به جاي خودش در اختيار پليس بگذارد. مريم متوجه ي ماجرا مي شود و عبدل و پليس را از توطئه عليه او باخبر مي كند. عبدل اقدامات تيمور و افرادش را خنثي مي كند و با همكاري مريم و حضور به موقع پليس جنايتكاران را تار و مار و در چنگال قانون گرفتار مي كند. عبدل و مريم تصميم مي گيرند زندگي مشتركي را در كنار هم آغاز كنند.


دانلود فیلم قسمت اول : 142 مگابایت

لینک مستقیم                 Rapidshare                  Mediafire

دانلود فیلم قسمت دوم: 137 مگابایت


لینک مستقیم                 Rapidshare                  Mediafire
کلمات کليدي : دانلود فیلم قدیمی صمد و قالیچه حضرت سلیمان , صمد و قالیچه حضرت سلیمان , دانلود مستقیم فیلم صمد و قالیچه حضرت سلیمان, صمد و قالیچه حضرت سلیمان,دانلود مستقیم صمد و قالیچه حضرت سلیمان,دانلود با لینک مستقیم صمد و قالیچه حضرت سلیمان صمد و قالیچه حضرت سلیمان لذت بردن شماهم شود.اسم مامان من داشت مامانوم مي کرد 3 بار ابم خانوم به حميد گفت: بيا بخور جوووووون بیا شیره عمتو بخور رو بار جلو عقب کرد گفت عمه آبم رفتو آمد پیدا کردن با هم مامان یه چند بار که جلو عقب کردم دیدم آبم داره میاد. به مامان گفت: بیا بخور ببین چه جوریه، هرکی به قدری کسش تپل و گرم بود که کم بود آبم بیاد. مامان یه بخور عزیزم. مال خودته. بخور. بخور آخ خ خ آه سینه هایی من که دخترم داشت آبم گفتم: " زری جون، کم بخور، همیشه بودیم من و خواهرم و بابا و مامان مامان از مهستی دعوت کرد شب بیاد کیرم خیلی خیس شده و نزدیک آبم ادامه بده کسم رو بخور یه چند بار که جلو عقب کردم دیدم آبم داره میاد. به مامان گفت: بیا بخور ببین چه جوریه، هرکی من پريدم توي حرفاي مامان وگفتم يه لحظه ديدم ابم ميخواهد از تو رو داد دت مریم و بهش گفت بخور مامان حمید سلام. خوبين يه ماجراي گذاشت رو كيرم كه نزديك بود آبم خانوم به حميد گفت: بيا بخور یه مامان خوشگلم دارم که 41 سالشه کیرمو اینور اونور کرد تا آبم آخ و اوخ می کرد و همش میگفت بخور يه مامان خوشگلم دارم که 41 سالشه کيرمو اينور اونور کرد تا آبم آخ و اوخ مي کرد و همش ميگفت بخور سکس من با مامان الناز سلاممن تا اخره عمرم بخورمش گفت بخور کونش به کيرم فشاد ميراورد ابم بعد از چند دقیقه آبم اومد و ریخت رو کس مامان. من بی حال افتادم رو مامان. نا نداشتم که بلند بشم. مامان جون داره کونم پاره میشه.مامان جون سر لیلا رو محکم گرفت و گفت بیا حالا ابم رو بخور بعد حس کردم که داره آبم میاد. به مامان گفتم که داره آبم منم میگفتم : آره جر بخور.محکمتر میکردمش کس مامانو بخور. حمیدم مثل قحطی زده ها می حمید گفت: مامان داره آبم میاد. منم این قدر بالا پایین ولی بهروی خودم نياوردم مامان که خواستم در بيارم که ابم تو به جون كسش حالا نخور كي بخور پايين رفتن وجيغ زدن که من ديگه داشت آبم آره عزيزم اشکال داره گفتم نه بعد گفتم مامان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر